Mouwen Hotel & Revenue Management Consultancy richt zich op het winstgevend(er) maken van uw organisatie door het verbeteren of opzetten van uw Revenue Management cultuur. Het daadwerkelijk begrijpen van uw gast en het voeren van de daarbij passende prijs- en distributiestrategie is hierbij van essentieel belang.

Mouwen Hotel & Revenue Management Consultancy analyseert uw resultaten uit het verleden en voegt dit samen met de huidige bewegingen en trends op de markt waar u actief in bent. Dit vertaalt zich vervolgens in een duidelijke revenue strategie wat zal leiden tot een organisatie die extra winstgevend is.

Wie is Esther Mouwen?

Met ruim 15 jaar (inter)nationale ervaring op het gebied van Revenue Management heeft Esther uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van het analyseren, creëren en implementeren van Revenue Management strategieën op maat.

Esther begon haar carrière bij Intercontinental The Barclay in New York waar ze voor het eerst in aanraking kwam met Revenue Management in de positie van Revenue Analyst. Geboeid door het Revenue Management als specialisme, heeft zij vervolgens in New York voor onder meer het Soho Grand Hotel, Tribeca Grand Hotel, Sheraton and het Bryant Park Hotel gewerkt – bij al deze premium hotels in Revenue Management gerelateerde functies. Voor een volledig profiel zie Esther’s LinkedIn Profiel

Na haar verhuizing terug naar Nederland is Esther gaan werken voor het Conservatorium Hotel te Amsterdam waar zij in het pré-openingsteam als Revenue Specialist werd aangesteld. Na de opening was de tijd daar om haar eigen bedrijf te beginnen, Mouwen Hotel & Revenue Management Consultancy.

Opleiding

Met een opleiding aan Cornell University, Stenden International Hospitality Management als ook de Starwood Revenue Management academy heeft Esther een brede basis aan kennis. Deze kennis is verder uitgebreid door inmiddels ruim 15  jaar actief te zijn in het specialisme Revenue Management.